There she goes

So... Here I am. And today I have eaten ice cream :)
It was good. It even tasted soo good I had to take a picture of me eating it :)




-So, here I am posing with my popsicle

TODAY I HAVE ALSO DONE ALOT OF:
0.Sleeping
1.Cleaning
2.Listening of Martinas beutiful gitarrplaying and song
3.Baked buns
4.Eating buns with my Grandfather
5.then later I ate buns with my Grandmother
6.Reading
7.Been at swedens oldest Marknad och på Loppis
(Fast det var egentligen igår..)
...Där köpte jag en jättefin girlang som jag idag satte upp på väggen och en gammal Skrivmaskin - väldigt roligt + att den funkar 60 år senare : COOLT
8,9,10 lite mer saker :P



PS. Jag var trött (övertrött) när jag tog dessa bilder, och är alltså aldrig så här konstig annars.Ds

Hope you do luv me anyway ♥ Hanna



10 comments:

0Marre said...

sötast är du !<3:)

Unknown said...

omg !!! du vet väll va det är va? =D och du får lista ut resten utav meningen när jag menar omg !!! =D=D

agnes carlsson said...

Strike a Pose!!! :D

Mahtias said...

Snygging

HANNA☆ said...

@Martina, Thankks sweetie <3
@Robert, HAHAHAHAA

Unknown said...

If you meant me?! I so mean it =*

Unknown said...

i think your blogg is very nice but if you put some more photos on yourself (which you wont) it would be much nicer :)

I like piggelin to :D

Unknown said...

There she goes.. That´s says it all... But she´s really beautiful ;) Your blogg is like an red rose.. kiss on you Hanna ;*

HANNA☆ said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

What ever... =D pussheej på dej med. But are you leaving? "/