A bout de Souffle





Jag såg nyss A bout de souffle/breathless. IGEN. Den är en riktigt bra film alltsåå. Fast den här gången hade jag text. När först laddade ner den för ett långt tag sen, fanns det ingen verision med text. Men eftersom jag velat se den så länge då, laddade jag ned den iaf. Det var på franska. Så jag som knappt kan ett ord franska,var ju ändå bara tvungen att se den, så jag satt och kollade genom filmen utan text. När det var en kvart kvar, nåt sånt, kom jag på att man kunde ladda ner text försig.. Då var jag lite trött på mig själv:) Så jag var ju bara tvungen att kolla på filmen igen :P HAHHA

Eftersom Jean Seberg är himla snygg i denna film tänkte jag posta några bilder från tidiga 60-tal att hämta inspiration ifrån.
Just luv the sixtie'es <3<3


PS. Är det bara jag som får lust att klippa håret kort när jag ser dessa bilder? Fan va skönt det skulle vara dessutom .DS

No comments: